Fredag IGEN!!!

Igår höll jag på att försöka locka håret med en platt tång...det e inte svårt men om jag ska göra det på hela håret tar det låååång tid!! men ganska coolt att man har fått in knixen iaf!! =0)





Solnedgång igår!!! lite gallring utav träd skulle göra susen!! fast det funkar som innsyns skydd med!! =0)

Ja! igår hände det inte mycket!!! varmt kvavt men jag ska INTE klaga!! nyss var det ju minus 34 grader!!!.... känns det som iaf!!
Idag blir det rester till middag från gårdagens fläskfile i sötsur sås!! å svamp!!! Mums!!! Gott gott å enkelt!! bara steka fläskfile å sedan öppnar man en burk sweet n sour! =0) tillsatte lite champinjoner!! mums!!!

Nä nu ska jag ta lite kaffe å käka någe!!!
Ha en fin fredag!!! Kramen!!


Kommentarer
Postat av: Liw

Snygg du var i håret, jag är helt värdelös på att dona med mitt. Om jag ens rör en borste så ser det ut som ett skatbo :-(



Jag håller med. Det första jag kommer lära mina barn är att man inte rör djur man inte känner och känner man dem ska ägaren eller någon annan vuxen vara med.



Trevlig helg!

kram

2010-05-22 @ 09:54:09
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Camila

Fina lockar! Tyvärr har jag fel sorts plattång för att kunna fixa såna skruvar.

Kram! Hoppas ni har en lika mysig lördagskväll!

2010-05-22 @ 21:10:54
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0