Förmiddags tur!

     

Visst e det konstigt!! att man bara sådär kan bli peppad att va ute  å hurta=0)
Konstigt tycker jag inte att det e egentligen, med alla sjukdomar å anfall bla har jag inte kunnat ´röra mig som jag kanske ha velat på bra länge!! men nu har jag å hunden kommit igång!!
Efter alla förmiddags grejjer e vi på g!! passar på när lilleman sover!!! han fick stanna hemma med sin pappa!! å jag å hunden joggade å gick omvartannat!!!=0)

Jag gillar inte själva skogspartierna som vi har på våra turer..... jag e rädd att en björn eller någe annat ska hoppa ut!!! hahaha!!! även på dagen!!! =0/

Hoppas ni har hafft en bra dag så länge!!!

Kramen på er!!! 


Kommentarer
Postat av: carolina

du är inte ensam om att vara rädd sådär, hehe, jag är världens mes! alltid när vi plockar kantareller på hösten tror jag att vi ska bli dödade av en björn;)

2010-05-05 @ 16:47:26
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0