Ett brev på posten!...

Jo visst kom det ett brev på posten!=0)

 

Ett jättegulligt kort!! en triss!! å ett super fint armband!! tack bästaste Camilla!!!=0) Jag blev såååååå glad!!! oväntat var det med!!=0)
Synd att det inte var vinnst på lotten! då hade du fått halva vinsten!! SÅKLART!!!!!!! Tusen Tusen tack!!!

   

Skor fick jag av sambon med!!! Skulle bara behöva ett par nya (Jogging) goretex skor med!!! Lite coola var dom allt tycker jag!! sambon hittade goretex han!! Lyckosen!!!

 

Lilleman fick en halsduk (Lasse Åberg's kollektion) En mössa å ett par byxor som inte kom med på bild!! av mamma å pappa å syrran!! Lasse Åberg hade visst börjat göra barnkläder!!! lite småcoolt tyckte jag!!

Idag hade jag tänkt åka en blixtvisit på ikea bla...men bilen hade visst endämpare trasig så sambon ville inte åka någe långt med den...hade tänkt köpa joggingskor (goretex) sammt rosa kaffe glas som Camilla hade köpt =0) åsså lite kläder till lillen!!! men vi få ta en tripp när bilen är lagad!!

Igår kväll var mina föräldrar här å syster så vi satt å åt kräftor, räkröra, skinka, plommonspäckad karre, potatis sallad ost kex mm..... Det vart en riktigt lyckad kväll!! sedan satt vi på altanen å drack kaffe å åt likör godis!! sammt tvärs över vägen hade någon bonde hölt på att elda upp någe ri å den brasan gott folk tog om sig så vi fick se majbrasa med minnsan!! =0)

Idag kommer släckten hit ( min moster med fam) sammt mamma pappa å syrran!! på tårta!!

Ha en fin dag mina fina bloggisar!!! Kramen!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis på födelsedagen lite i förskott! Trevligt att presenten blev uppskattad, men attans att du inte vann på lotten!

Men hjälp vilken god mat ni åt i går! Muums!

Kramkram!

2010-05-01 @ 12:56:07
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Carina

Étt stort (((Grattis))) i efterskott, oj så mycket fint du fick, bra och fina grejer!

Och tack för den fina utmärkelsen jag fick från dig för ett tag sen, sånt värmer!

Mitt bloggande är starkt eftersatt numera som du märkt, blir ju så för oss alla mellan varven!

Kram kram Carina

2010-05-04 @ 13:48:05
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0