Uppdrag trädgård....



Japp såhär såg det ut idag här hos oss.... vi grävde bort rabatten som varit mot en vägg där ingen är...ingen ser... det grävdes bort idag!!! Man visste ändå inte vad som fanns där heller....allt var igen växt!!

   

Men nu finns den ej mera!! SKÖNT =0)

Har varit ute 2 vändor idag!! sammanlagt blev det 8,6km!! hejja hejja!!! Jag får satsa på beach 2013 eller något!! hahaha!!! nä men mitt flås måste komma ur detta graviditets stadie jag tror den fortfarande e i...tror den inte har fattat att bebis är ute!! Magen ska bort!! =0) gick ner d jag gått upp men magen e faktiskt kvar!! =0) jaja!! den försvinner kanske om jag inte bakar så mycket....tror inte skåpråttorna årkar äta allt själva heller!!  jag hjälper mer än gärna till!!

Hoppas ni har haft en fin söndag!!! Kram!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Just därför bakar jag väldigt sällan numera, finns det så äter jag!

På jobbet står jag oftast emot men visst händer det att det slinker ner en och annan gobit ibland, tyvärr :-)

Kram Carina

2010-06-07 @ 07:30:42
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Nina

skönt att få bort en massa ogräs, jag skulle verkligen behöva en rejäl genomgång i trädgården, men när ska man hinna allt??? :/



vad duktig du är som går så mycket, du kommer märka rätt snart att flåset blir snabbt bättre :)



kram på dig!

2010-06-07 @ 18:25:31
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Camilla

Titta vad fint det blev. :)

Jag skulle ha tagit "före" och "efter" jag också, då vi storrensade i slänten vid vattenfallet i lördags. Herregud vad vildvuxet det var. Nu är det mer ordnat där. :)

Kram kram!

Ha en fin onsdag vännen!

2010-06-09 @ 10:29:19
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0