Solen kom...

Japp solen lyser ännu, blåser gör det med...erkar bli en blås sommar?? jaja ska åka iaf till stan å handla då det ekar i kylskåp å vi endast har en diskmarskins tablett kvar!!!
Idag ska jag köpa blommor med!!!

Frukost har jag lyckats få i mig med! havregrynsgröt å 2 hårdbrömackor med ost skinka å gurka!!! Hejja mig!! haha jag brukar slarva med maten under dagen men middag äter jag...å allt annat onyttigt!!=/

Ikväll ska jag kolla in greys med!! kommer han Derek å klara sig???? vem vet!! få svaret kanske ikväll,,,


Dessa godingar fick jag av syster!!! luktar godis!!! =0)

Ha en fin onsdag...jag vet knappt vilken dag det e!! =0) Kram mina vänner!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men oh, vilka härliga burkar med kroppslotion. Synd att det inte är doft-dator.

Jag tror att Derek överlever... Utan honom blir det väl inget Greys och det vore ju väldigt tråkigt. Jag brukar ju alltid somna framför TV:n vid den tiden, men jag höll mig vaken hela förra onsdagen och hoppas på samma sak i kväll.

Kram kram! Och jag vet knappt heller att det är onsdag. ;)

2010-06-16 @ 18:25:11
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0