Shoppat igen...

Mmmm hittade ett par jeans shorts till mig men ska fundera lite... istället köpte jag blommor som jag inte har tagit kort på änn...de kommer!! 2 häng amplar blev det en gul å en rosa!! Sedan blev det 4 mini rosao...2 gula å 2 rosa!!

     

Hittade ju t-shirts med short!! å en body med en sköldpadda=0) sammt en gubbkeps! ( som var lite stor) åsså en mussepigg tenniströja med shorts!=0)
Nu ska jag INTE handla mera!! =0) hahaha!! mmm eller hur!!
Idag har jag vart ute på 7km fast bara gått!! imorrn om det e väder ska jag försöka springa igen!!

Ha en fin måndagskväll!! jag somnar snart!! tror jag joinar lilleman!! =0)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Carina

Shopping och lite motion, det bästa av 2 världar alltså :-) Tänk så mycket söta barnkläder det finns, blir ju helt sjuk av köplust när man ser allt i butikerna!

Kram Carina

2010-06-08 @ 17:17:33
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0