Klumpedunse...

Var ute å gick med hunden....snubblade på platt asfalt å skrubbade fingret...japp jag har varit i farten!! =0) klumpig e jag det om ni inte visste det=0)

Såg ni greys?? spännande igår med!! LÄNGTAS tills jag få se fortsättningen!!

Igår handlade jag lite blommster:


Lyckliga Lotta tror jag dom heter, sammt 2st som sticker upp lite i lila som jag inte kommer ihåg namnet på!!


Lade å mera sten runt "rundeln" å köpte lite prästkragar! =0) blev helt bra tyckte jag!!=0)


Hittade denna Grodskylt med som jag köpte!! =0) tyckte den var lite småkul!!

Nu vete tusan vad jag ska göra!! Lilleman vaknar snart!! bäst att surfa runt lite!! för sedan när han vaknat så kommer man inte ha tid att sitta här!! så allt surfande sker i ajfånen då;0) om man får tid!!!

Jag såg ut som ett riktigt AJfån idag där jag låg på asfalten!=0) nu med plåster på fingret!!!
Mamma skulle baka bullar idag så jag välkommnade dom hit på kaffe!!! få se om de kommer eller inte!!!

Hoppas ni får en trevlig torsdag!!! (Idag visste jag att det var torsdag iaf) =0) KRAAAM mina fina bloggisar!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Nina

klantfia där :)



klart man såg Greys- urspännande ju! längtar åxå till nästa säsong..



kram!

2010-06-18 @ 20:06:05
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0