Bild bomb....

Ja som ni vet har ju min syster varit i Kansas!! hon kom hem med lite grejjer!!

   

   

 

    

Mest saker till lilleman men lite grejjer åt mig med!! han fick blandannat ett par Wrangler shorts! =0) å nike skor!! hon e tokig hon!! min bästaste syster!!=0)
Jag älskar ju Jelly beans!! =0)

Idag har vi varit till stan där jag även  fickett par jeans shorts (knickers av henne) lilleman fick en snutte filt med en kanin! å sedan handlade jag en dress på intersport!! å sedan handlade jag hem nya shara jessica parkers na parfym! den luktar såååååå gott!! =0)

Ikväll blir det pizza till mat är när ingen kunde komma på någe annat!! =0) igår kväll grillade vi men vädret idag e halv dåligt! har varit grtt hela dagen men inte så mycket regn iaf!!
Igår gjorde jag en supergod paj med rabarber / jordgubbar å smultäcke på!!! sammt vaniljsås!! det blev så gott!!

Nu ska jag ta å surfa runt lite!!!
Ha en fin lördag alla!! Kram!!


Kommentarer
Postat av: maria

Lite grejer, det var ju massor av grejer :)

Shortsen var jättefina :)



Önskar dig en härlig och skön söndag :)



Kram kram

2010-06-13 @ 09:39:27
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Camilla

Men ååååååååååh! Jag vill också ha en syrra som kommer hem med en massa roliga grejor. Avis

Kram!

2010-06-13 @ 18:46:51
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0