Ajsäj däjsej

Hej hopp!!
Lite pics....

 Gårdagens frall bak!

 Vill man se någorlunda ok ut få man lida pin sägs det....hahaha!!! slingor pågår!

 Lövly väder idag!!! men det blåsser lite!! =0)

 Ska man ut på turne så måste bilen va ren å fin!! sambon in action!!!

   Hyresgäster på björkarna.....som även kommer in på altan....ÄCKLIGT!!!

Min dag idag alltså!!! var till frissan å klippte till...lite lugg!! å slingade!
Sedan var jag in på jobbet en sväng å sedan for jag hem å fikade med mamma å pappa som suttit barnvakt till lilleman medans jag var till frissan sambon jobbar!!
Sedan gick mamma å jag ut å gick! å satt ute ett tag!!!
Sedan så gick jag hem!! å nu sitter jag här!!!
Såg ni dessa äckel på bladen på björkarna....Huaaa de e såååå  äckligt!!!

Imorrn e det ac/dc som vi ska på !! ska bli skoj!!! mammsen å pappsen passar lilleman!!! det kommer gå gallant!!
Ska även träffa min blogg vän!! blir jättekul!!! =0) (hon få hälsa på sambon å 2 kompisar som åxå åker ner på ac/dc med oss) Hehe!!!

Nu ska jag ta å plocka ihop vad man ska ha med sig!! ska ju våldsgästa faster!! ska sova där en natt! har beställt en smörgåstårta att smaska på innan vi åker iväg till stan!!!

Ha det bäst!! vi startar kl 06:00 imorrn bitti!! håll i hatten!! =0)
Kramen!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Superkul att träffa er i dag! Ska lägga ut lite bilder då jag kommer hem. Hoppas att ni får en kanonbta konsert i kväll och ni är nog på väg till Stadion när som helst.

Kram!

2010-06-03 @ 18:52:59
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0