Snö...

Ja vad säger man! Vintern kommer att stana länge ;0)
Igår drog jag ut vagnen å gick ner till mamma å pappa..vilken pers....var helt slut av att ha gått dit ner...å värre va det hem...
Det vore kanoners om plogbilen kunde vara ute! men inte da....en gång kom den på heeeeeela dagen här! HALLÅ!! en gång.... ujujuj...
Det snöar ännu...de har kommit över en halv meter nu! så det e bara å va inne! =0) Skotta få jag inte göra heller...pga gallan! men men!! sambon få träna desstå mera =0)

Annars sitter jag å funderar på att städa lite ...lilleman sover så jag tror jag ska göra d!

Jajust ja! Vi har ju gevalia kaffe....det e det dom känner ....våra oinbjudna gäster...MYRORNA... de har hittat in igen...å myrdosor e utställda! så jädra vidrigt!! hatar småkryp! ormar å andra äckliga djur ! =0(

Nä nu ska jag sätta fart! ( det enda som e bra är att jag hinner åka skidor jag med sedan jag opererat mig) =0)

Ha en fin snötorsdag!!! Kram!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Nä, finns det verkligen levande myror mitt i vintern??? Minns att ni hade samma problem förra året. Vidrigt! Ring Anticimex...

Och japp, vintern lär ligga kvar till midsommar i år. Det borde bli en riktigt lång skidsäsong. =)

Och grattis till AC/DC-biljetterna!

Kram kram! Städa lugnt!

2010-01-28 @ 12:44:49
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ja nog snöar det allt. Även en luttrad norrlänning som jag satte mig fast med bilen imorse när jag skulle lämna ungarna på dagis & frita. Minns inte att jag sett så här mycket snö sedan jag bodde norröver!

2010-01-28 @ 19:55:58
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: Nina

usch och fy, här snöar det för 3:e dagen i rad :( suck!



du har en award hos mig! kram

2010-01-29 @ 15:12:03
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0