År 2010!

Ja så är det ett nytt år!
Undra vad det har att erbjuda...vissa grejjer vet jag redan å några till vet om mina planer...=0)
Annars har detta år börjat sådär...fast det bara gått 2 dagar av detta!

Nyårsafton hade vi ju bjudit in mamma å pappa att fira in det nya året med oss!!
Det började redan efter skidturen att jag började att må halv dåligt...em å tog en tablett...vart kanske lite bättre men lagom till maten började de om igen...höll ut under middagen som blev helt lyckad enligt mamma å pappa å sambon...jag åt lax!
Sambon får 5 plus i att göra oxfile planka!!
Efter maten var det dags för tablett nr 2... kollade lite på tv med resterande å såg iaf grevinnan å betjänten...sedan gick jag å la mig, sambon fick va värd å springa fram å tillbax å bjuda på lite godsaker , kolla mig, å lilleman.
när klockan slog 00:00 låg jag fortfarande i sängen å mådde hemskt! Sambon ringde akuten...fick ta tablett numero 3...sedan slocknade jag till halv 2.... jävla galla säger jag bara...men jag e expert på att stressa mig med.... nä detta år ska jag försöka att slappna av!

Gårdagen blev som den blev... en prommis ner med barnvagnen till mamma å pappa på middag å sambon var å fiskade... sedan såg vi Couples retreat...den var ganska kul!!

Ikväll blir det kanske en film till eller så ser jag stjärnorna på slottet!! spelar in robinsson!! =0)

Nu ska jag sätta på lite kaffe!! får fika främmade strax!

Hoppas erat år har börjat bra!! Kramar!! från mig till er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas att det var det sista anfallet som lämnades åt 2009 och att du slipper nu ett tag. Det låter verkligen jättejobbigt att ha det så ofta.

Spännande med dina planer för 2010. Lycka till! :)

Vi kommer också att få svårt att välja program i kväll, men Felix är hos oss och jag antar att han hellre väljer Robinson - så då får vi kolla repris på stjärnorna sedan.

Kram!

2010-01-02 @ 15:17:24
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Nina

men usch, vilken hemsk start på 2010! vi får lova varandra att stressa ner lite och tänka lite mera på oss själv och vila lite mer!



god fortsättning på dig och kram!

2010-01-02 @ 21:56:21
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nu är det du som ringer farbror doktorn och skaffar dig en AKUT optid! Vi opererar ju för tusan folk som har mkt mindre besvär än vad du har dragits med hittills. Hälsa från mig! Och gott nytt år! =) /Opsyster

2010-01-03 @ 15:22:16
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: Carina

Hmmm du låg också på nyårsaftonen alltså, surt!

Jag blev plötsligt illamående vid 23 tiden och drack vatten mid 12-slaget.

Hoppas verkligen att de gör nå´t åt din galla som spökar alltför ofta nu, skrutt!

Kram Carina

2010-01-04 @ 22:24:24
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: emma

hej gumman. jo d eär lite tråkigt. joda de gick toppen att vara emma själv, men de va lite jobbigt , då enjamin är en klängig liten apa o inte vill vara själv alls så ska han va i famnen o då hinner man knappt äta eller kissa.

2010-01-06 @ 08:57:54
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0