-100 grader....

Jo visst känns det som det!! Det var iaf -27 imorse...å förväntas att bli kallare inatt...

Det finns inte mycket att göra när det är såhär kallt...man kan inte gå nån prommis med barnvagnen så det e ganska kört att vara ute på dagarna....å vem vill gå ut på kvällen...Hallå...inte jag!! men jag måste få gå ut en sväng med hunden iaf!! men han e inte sugen att gå ut han heller!! =0)

Kanske jag börjar stöka undan julen imorrn eller så väntar jag tills helgen... det e ju mysigt med julen med!! men brukar kännas frächare när man fått ut allt!!

Nu ska vi se twilight filmen....har inte sett den ännu...så jag undrar hur den är...

Trevlig helg på er!! mitt i veckan =0) Kram!!


Kommentarer
Postat av: nina

usch ja, det är apkallt! -går inte att andas när det är såhär kallt..



du får rapportera om filmen sen, jag har inte heller sett den!



kramkram

2010-01-06 @ 21:42:19
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Carina

Perfekt sysselsättning såna kalla dagar är ju filmer i mängder, vi såg 3 stycken igår :-)

Röja % rensa är också bra, gäller att passa på när lusten infaller!

Kram Carina

2010-01-07 @ 08:50:19
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0