OS feber!

Kan man ha annat i dessa sport tider??
Det e hur sjukt som hellst! jag brukar ju kolla annars ochså men e det för att jag e hemma å lyssnar på radion hela dagarna å läser tidningarna som jag e extra påverkad i år?? Kul e det iaf!! stort med!
Våran granne ligger lite bakom Johan Olssons framgång! (även Anna Olsson) så det e lite extra kul! =0)

Annars idag har vi varit på Bvc med Lilleman å allt var bra! idag har han fått en smakportion med gröt! å i lördags fick han lite mangopure! inga protester där inte! ( kanske han har fått glupskheten från mamman?? )

Köpte även en tripp trapp stol på blocket! allt behöver ju inte va nytt!! =0) spjälsängen kommer från grannen med!! de hinner ju inte slita ut dom som de kan göra med kläder ( men med tanke på alla kläder hinner som inte nöta på dom heller =0)....

Imorrn är det en vecka kvar tills jag ska klippa lite å slinga ev färga det mörka men jag vet inte, skulle vilja bli superblond igen men att  hel bleka håret är ju inte kanske det bästa, på ett så gansk långt hår!! å det e jag rädd om med!! =0) så det blir nog slingor iaf!!

Idag blev det Chili con carne här, det var typ 100 år sedan man åt det! men jag gillar ju alla sorts bönor så det e ju gott!! mums!!

Har beställt utav min svägerska som e sjukt duktig på att sticka å virka varsin OS mössa åt mig å lilleman!! hahaha!!! tyckte dom var rätt coola!! =0)

Nu ska jag fortsätta å inte göra något! =0)
Ha det bra bloggisar!! Kramen!!

Kommentarer
Postat av: mio

Nae! Os är traadigt tycker jag. Vilket är synd för annars kunde jag ju kolla på det hela dagarna. Men jag har inte direkt tråkigt ändå här hemma. Jag hittar alltid nåt att göra. Hur gammal är den lille nu? Kram.

2010-02-23 @ 13:00:35
URL: http://mmio.blogg.se/
Postat av: Nina

jag har åxå blivit helt OS fixerad :)

mössan skulle jag åxå vilja ha, den är ju finare i verkligheten än på tv! =)



perfekt att köpa beg. grejjer.. dom hinner ju inte direkt slita ut grejjer i bebisåldern. kram!

2010-02-24 @ 21:25:20
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0