Jag & Berocca....

Berocca Performance 45 brustabletter med apelsinsmak
Haha!! jo visst e det så....jag å Berocca....Rädd för at bli sjuk nu tills imorrn...eller att bi snuvig ändå!! Det e verkligen trist!! men men ...Peppar peppar!! jag har klarat ytterligare en dag!! =0)
Sambon sov på soffan...Hiihii...å vi har inte bråkat heller!! =0) Han e snäll å ville inte smitta ner mig!
Igår så kollade vi på Mästarnas mästare!! Tycker att 1:an har mycket bra program, åsså slipper man ju faktiskt denna förbaskade reklam....=0)

Lilleman fick en spjälsäng igår! så nu ska vi packa undan vaggan.....han har ju börjat rulla lite...å vaggan e inte bra då...=0/
Han sovde då bra i nysängen...även om mamman plockade upp han vid halv sju å snusade på honom i sängen! Hihi!! nu ligger han i babysittern å små pratar lite! funderar på om jag ska ta på mig lite kläder å gå en sväng med honom å hunden när sambon kommit hem igen....han följde med pappa,han skulle ju få andvända snöslungan så då blev han lycklig =0)

Det far lite snö i luften här med....lite orolig e jag dock för imorgon men jag hoppas å tror att det går bra!! jag vill åka hem samma dag å inte sova över....Huuga!! jaja det GÅR nog bra!!
Ska dusha i Descutan ikväll å imorrn bitti...åsså få man ju inte smörja in sig...stackars mitt hår å mitt ansikte...ansiktet är nog torrt som det e...=0(....

Ha nu en fin dag mina vänner!! Kram kram!!


Kommentarer
Postat av: Mamma mina

God middag gumman.Skönt att din med sover så gott i sin säng..Vilken säng har ni köpt till sötnosen? Ha en skön dag.kram kram

2010-02-03 @ 11:32:57
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Emmaa

Hej ;) Jag gör gärna en design åt dig, kika under beställningsdesigner :)

Kram

2010-02-03 @ 11:59:01
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Carina

Men det kommer ju att gå alldeles utomordentligt bra med operationen imorgon. Den typen av op är vardagsmat för dem, hoppas du är något så när pigg efteråt! Kram Carina

2010-02-03 @ 17:42:34
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Camilla

Lycka till i morgon!

Håller tummar för att det inte blir något knas till i morgon, att alla baciller är borta. Berocca är toppen, det brukar jag försöka ta en dagligen under vintern.

Kramar!

2010-02-03 @ 21:34:08
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Nina

klart det kommer att gå bra! jag ska tänka på dig imorgon! =)



berocca, det ska jag åxå köpa hem! kramis!

2010-02-03 @ 21:38:51
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0