Hallå hallå!

Nu e jag på benen igen!
Op'n gick väl bra...hade över 50 stenar...hahaha!! inte konstigt at jag hade ont! =0) men nu kan det bara bli bättre!! Men Gud va dom tejpar...å hur ont gör det inte att ta bort denna tejp????!!!! jag minns ju bara snittet!! huga.....
De gick in från nveln iaf å sedan är jag fint tejpad rund hela magen känns det som....jag tror de gjorde 3 eller 4 hål...har inte riktigt koll på det!
Mådde som en överkörd grävling av narkosen .... fy vad jag var dålig.....kräktes 3ggr när jag kom hem....usha!! + att jag fick förkylningen av sambon med.... så ni kan tänka er vad ont det gör att nysa....=0/
Jaja det kan bara bli bättre!!

Såg ni schlagern igår!? jag tyckte Dolphs nummer va bäst =0)  Hahaha! han kommer ju härifrån jag bor! =0) eller han växte väl upp här! vi har ju gått på samma gymnasium! =0) hihihi!!

Här kommer ett recept på kyckling:

kyckling ala Mango!

Tärna kyckling fileer i mindre bitar bryn på i panna ( alt gillad kyckling....)
Lägg i en ungsfast form.
Blanda sedan:
2dl grädde (matlagnings går bra)
2dl crem fraich
1dl mango chutny (jag brukar ta sweet mango chutny)
3msk chili sås
2msk curry
2tsk paprika pulver

Strö sedan över paprika å purjo om så önskas....( brukar göra dubbel sås =0)  ) & 0st
Grädda i 10-15 min 225grader serveras med ris!

Detta är gott å enkelt bara att prova!!! Mums!
Igår gjorde vi ju Camillas Whisky kyckling vilket uppskattades här hemma! det var jätte gott med pressad potatis till med!! Mums! alla gillade denna rätten!!! =0)

Handlade igår! blev ett par byxor till lille A å en tröja till mig!! =0)
Bildbevis har ni här...

 Lille A's byxor har jag tvättat! så dom få ni se en annan gång! =0) detta är en stor tröja! =0) Me like!

Kram å härlig söndag!! på er alla bloggisar!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Muums! Det lät hur gott som helst. Det måste jag testa någon dag. :)

Och vad kul med shopping. Tröjan såg jättefin ut. Det är mycket mysiga färger nu till våren och sommaren.

Men människa - 40 stenar! Inte undra på att du haft ont.

Nu börjar ditt nya liv va?

Kram!

2010-02-07 @ 21:35:36
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Härligt att höra att du är på benen igen! Vad är det för tejpning ni kör med uppe i norrland? Inget jag känner igen som vi gör på mitt jobb vid laparoskopiska gallop. Det brukar vara 4 "titthål" man gör, ett lite större vid naveln.



Håller för övrigt med dig om Dolph, han var kung, resten var grymt överskattade!

2010-02-09 @ 08:58:06
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: Nina

aj, vad otrevligt det låter det där, men skönt att du är på benen igen, och precis som du skriver- det kan ju bara bli bättre :)



lät himla gott och enkelt det där med kycklingen, ska försöka komma ihåg att testa det!



kram

2010-02-09 @ 13:22:45
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej gumman! Kikar in och säger hej bara. Längtar till fredag då jag får börja använda mitt vackra armband. Tittar på det varje dag. :)

Kramar!

2010-02-09 @ 21:58:44
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0