Gruvas....

Jo jag tog å gjorde Cupcakes... skulle bli likt kakmonstret.... blev snarare vrak monstret...hittade inte de jag behövde för att göra dom ...hahaha!! bild vette tusan om de kommer...kanske!! =0) Färgade iaf cocos blått! =0) Men hittade inge bra ögon till monstret så det slutade med att jag fick bryta av kakor å hä på...=0)

Det har inte hänt så mycket idag annars.... jag vet inte riktigt om jag e rädd...det e som det e... hoppas jag inte behöver ligga kvar iaf! Tur att jag har mobilen isf! har ju hela köret i den...men tror att jaginte kan blogga med den...=0)

Jaja...det känns nästan som jag e sjuk...men det e för sambon e det...å  nu mamma kände sig krasslig...typiskt!! men men ...det kanske e oron!

Vet att ni håller tummarna åt mig imorrn!! det betyder mycket!!

Kram på er!!! =0)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag höll tummarna i dag och det gick ju bra! :) Hoppas att du mår bra i kväll och att du inte har allt för ont.

Kramar! ♥

2010-02-04 @ 21:49:48
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Nina

hoppas allt gick finemang, gumman!



ha en mysig helg ♥ kram!

2010-02-05 @ 19:19:31
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Camilla

Oh, gillades whiskeykycklingen? Själv blev jag nyfiken på den du gör med mango chutney och curry... Skulle man kunna få receptet?

Ja, jag skrattade också åt Pucko och tunnbrödrullen. Gillade Dolph och Måns, men inte Christine Melzer, hon var bara flamsig.

Kram och krya på dig nu! Tänk på att du ska vila efter operationen, speciellt då du är förkyld också. Sätt dig i soffan och gör ingenting. Inte ens baka...

Kram! ♥

2010-02-06 @ 22:17:10
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0