En botox senare....

Haha!!
Ja så kan man ju ochså  se det...
Verkar som narkosen på min op gick sisådär... jag hade ju fläskläpp när jag vaknade...å tänkte väl inte så mycket mera på d...men dagarna efter så var jag svullen å fick blåsor... ringde vc å de sa att läkarna va sjuka så om jag kunde vänta...men det kunde jag inte när ena ögat oxzå va svällt... jaja ...fick träffa en sköterska då....
Kom hem med allergi tabletter....
Provade men blev inge bättre! så idag fick jag ringa igen...fick 3 olika salvor...en för ansiktet där jag fick utslag... en till ögat...å en till munnen... å allergi medicin!
Nu får det räcka!! + att de tog blodprov när läkaren tyckte min hals såg svälld ut..... =0/
Nu e jag less!! Nu vill jag att det ska gå smidigt förbi!! å bli frisk!!! =0)

iaf så var jag å hälsade på mina kollegor igår å de ville att jag skulle hoppa in lite å jobba framöver...bla med datum koller...å det e ganska kul tycker jag!! så det blir att jag hoppar in några timmar veckan när sambon har ledig vecka tror jag!! =0) lite extra cash e aldri fel!! för vi tar ut så få dagar så det kan va bra att få ut lite extra!!!!

Till helgen e vi bjudna till grannarna på mat! härligt!! å mello!!
Men nu börjar ju os med!! Jippie!!!

Annars så händer det inget hära!!

Jenny: jo de gick in som du skrev i inlägget men tejpar med en hemsk brun telp som jag gruvas att ta bort !! det känns som de har klistrat dit den =0) hihihi!!

Nu börjar snart halv 8 hos mig!!

Kramen bloggvänner där ute!! Var rädd om er!! =0)

Kommentarer
Postat av: Carina

Neeee fyy vilket oflyt du har nu, är det inte det ena så är det det andra.

Paus i halv åtta hos mig så därför kollar jag i datorn, det programmet missar jag inte gärna.

Längtar till OS på fredag natt, tror jag ska se invigningen!

Kram Carina

2010-02-10 @ 19:45:30
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Nina

meeen din stackare, nu räcker det väl? hoppas alla salvor hjälper nu!



japps, klart jag ska gå på mello här, men tyvärr bara på genrepet på fredagkväll, hann inte med att få biljetter till den "riktiga" tävlingen på lördag..



kram!

2010-02-10 @ 19:57:11
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: mio

Det låter ju inte särskilt mysigt nåt av det nej. Hoppas du blir bra nu! Hur går det att vara mamma? Är det fantastiskt? =0)

2010-02-11 @ 13:42:55
URL: http://mmio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0