Vad vore julen utan glögg??


Har ni provat nya årgångsglöggen Blossa x?? Jag tycker den var god!!! fast jag tycker om alla som har varit!! =0)
På måndag e det Lucia igen!!! tycker det inte var så länge sedan vi firade det =0)
Igår var vi ju till fotografen med lilleman!!! de gick bättre änn förra gången! även fast det inte var värst kul tyckte lilleman!! =0)
Nu har jag beställt julskinka med!! okokt för vi kokar sjäv! tycker den blir godast!!!
Ikväll så ska jag på det lokala gymmet med en kompis! =0) löpbandet å trapp marskin tänkte jag träna på !! kanske lite rodd med!!! vi får se!!!
Ha en fin tisdag nu alla!!!!
Kram!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Mmm, visst är den god? Jag gillar den skarpt. :)

Snygg flaska dessutom. :)

Stackare, har ni fått så där iskallt hos er igen. Här är det kring -5, men ska visst bli lite kallare även här.

Kram kram!

2010-12-07 @ 15:38:53
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Carina

Jag är som du, gillar alla smakerna på blossa :)

Är väl vad man brukar säga en slaskhink kanske!

Kram Carina

2010-12-07 @ 21:32:58
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0