Jorå... Här kommer en i hem till gården......

img_1948 (MMS)

Jorå... Här kommer en i hem till gården.... I brist på mc steamy går dagens steamy till Matt Healy alias Matthew King i evighets såpan Emmerdale!! I love it!! Å han gillr jag med! Han e elak å dum i serien... En riktig badboy:0) jo man fastnar väl alltid för någon karraktär i serier... Eller e det bara jag!!!;0)  Skinkan e på spisen!! Granen e nedplockad men ej klädd!! Julen närmar sig!! Å jooooo Jag har kollat fusk öppenspisar på nätet;0) Kram på er alla!!!!!


Kommentarer
Postat av: gävletjej

Han är helt underbar!!!! Jag blev så glad när jag såg bilden för jag längtar ihjäl mig till Hem till gården börjar igen!!!! Är du också en "big fan" av det programmet?

2011-01-04 @ 19:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0