Gott nytt snart:0)

Snart e det dax!! Ett nyttår en nyårsafton att njuta av ska vi ha iår!! Förra året trodde vi att jsg skulle få åka ambulans till akuten för min galla!! Fy vad jag var dålig!! Efter att jag tagit alla tabletter jag kunde mot gallan så kände jag trycket släppa!! Jag minns att jag grät mig igenom ring klocka ring imin säng:0( tur att gallan bortopererades i februari 50 st stenar hade jag juh:0/ Idag har vi varit ute å åkt pulka med min syster lillemans moster min storasyster:0) lilleman tyckte det var kul!! Nu sover han efter lunchen!! Gårdagens Zumba var kul:0) vår tränare är superbra!! Lite nya låtar blev det å då bli jag lite off:0) det e svårt med nya låtar men kuuuul:0) Kram alla fina läsare!!  (skulle ha varit en fin bild med men det blev något fel:0( )

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch vad jobbigt. Jag minns din krånglande galla. Skönt att du är av med den och att du mår bättre. :)

Kram kram!

2010-12-29 @ 23:01:10
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Finna

Usch va jobbigt, och på självaste nyårsafton oxå! Hoppas verkligen det blir riktigt lyckat i morgon! Gott nytt år!!

2010-12-30 @ 12:54:51
URL: http://www.finna.it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0