Sunny sunny day!!

Hallå & godmorrn solsken!! sammt små fågel kvitter!! Me like!!

Idag kanske jag ska ta å städa altan när min lille sover förmiddags luren!!! han sover som bäst då!!! sedan är han ju mer aktiv å sover inte längre i vagnen ner till mina föräldrar som han gjort tidigare!!=0)
Just nu sitter han å är överlycklig i sin lilla stol som han kan ta sig fram å tillbax med på golet!! Han har vällllldigt långa fingrar nu! de når överallt!!=0)

*Dagens planer*

1: städa av altan....( dammsuga torka golv, slå av dynor...putsa fönster?....)
2: Bjuda över grannen på fika !
3: gå ut å gå
4:äta middag hos mamma å pappa...
5:sitta i solen? om jag får tid...
6: tvätta mera kläder...

Listan kan göras hur lång som hellst!!
Ska busa å goa med lilleman med!!! så det så!! =0)

Ha en fin söndag mina vänner!!!

Kramen från mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0