Min favvo....

Har just kollat på Svenska Hollywood fruar....Min favvo e ju bara Maria Montazami!! vilken liten pärla!!! hahaha!!! hon säger mycket som kan låta konstigt i andras öron...vilket jag själv känner igen mig i!! Det finns mycket likheter faktiskt!
Var det någon som såg Newlyweeds?? Sambon sa att Hur det lät när Jessica Simpson öppnade munnen så låter det från mig med .... haha!! lite småknäpp å så!! Men men!! man får göra det bästa av situationen!! så att säga!!

Det e grått här idag!! jag har ingen lusst att göra något hller!! mitt väder å humör hänger verkligen ihop idag!!! Snark!!!
Suttit i soffan med en kopp kaffe med mjölk i å ätit karra!!! men säg det inte till sambon!! =0) för vi ska ju inte äta sådannt...vad han inte vet är att en toblerone har även slunkit ner under helgen!!! Detta jäkla gotta!!! så gott men ack så onyttigt!!! =0/

Få se om jag får ett ryck å städar ett skåp sedan!!! ska flytta koppar/glas hade jag tänkt!!=0)
Biffar med oliver å rödlök blir det till middag med !! Mums!!

Nu väntar jag på att lilleman vaknar!!! det lär han snart göra!! =0) min lille prins!!

Ha en fin dag!!! kram!!kram!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Äsch, så klart man måste få äta lite godis ibland! :)

Jag gör inte heller mycket, är hemma och vilar min axel. Mobilsurfar lite och har précis slängt ut en mus (levande) som Saga tog in genom kattluckan. Hon blänger lite surt på mig just nu...

Kram och ha en bra tisdag!

2010-04-27 @ 12:51:35
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0