Jag, Marianne, å den nya kaminen...

Japp!! jag hittade lite karra även idag till mitt kaffe...ful FUUUL ovana!!! men har jag någe hemma så äter jag upp det.TYVÄRR!! denna gång är det Marianne....som jag äter...å det e ju godisarna då!=0) De är egenteligen inte så super goda men jag gillar chokladen i dom!!

Igår hämtade min sambo hem kaminen!! det e väl tänkt att de ska innstallera den idag/i morgon när han e ledig!! Det e en såndär pellets utan skorsten!! en låda på väggen!! mkt bra!!
Bild kommer imorrn kanske då!!

Lilleman ligger å små gnäller nu när han ska sova!!=0) men det e inge grin eller så! ibland kommer glada skartt där innifrån!! hihihi!!=0)

Jag e trött!! tror det beror på allergin...jag har ju pollen....å tabletterna gör att man blir trött!!!
Igår gjorde jag biffar med fetaost,oliver, röd lök!! Mums va goda dom blir!!! Me like!!! men idag blir det någe lättare!! få se vad jag åstakommer!!! En prommis ska det bli av idag iaf!!! fast det blåser!=0)

Jahapp!! de va de hele för idag!! kanske jag ska ta tag i altan fönstren!! *suck*

Kram å fin onsdag!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kaminen vill jag väldigt gärna se! Vi får inte sätta in sådana i vårt parhusområde, men är det ingen "skorsten" borde det väl gå?!

Fota nu, please!

Ha en fortsatt bra kväll vännen och din son måste vara världens nöjdaste, snällaste och lugnaste. :)

Kram!

2010-04-28 @ 17:49:25
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej kul att du ville vara med, tyvär så han en annan före. Men du kan beställa en design, mer personlig.



Kram

2010-04-29 @ 10:10:22
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0