Dear dear blogg....

Hallååååååååååååååååååååååå!!!
Herregud vart tar tiden vägen?? Hallå över en månad sedan jag skrev här sist!!!

Här går allt i 100knyck nu!! lilleman gör nya saker varje dag!! man vill inte missa något!! =0)
Nu sussar han sött!! en liten tupplur innan lunchen!!

Å till Lunchen kommer min bästaste jobbar kompis hit!!! har gjort sallad med diverse plock till....man få göra sin egen lixasom...grunden är iaf Kinamix!! sedan har jag danablu ost, oliver, tonfisk, skinka, tomat, gurka, sallad, fetaost, rödlök, vitlöksbröd å dressing till!! så man få mixsa sin egen!! =0) MummA!!!!

I lördags så vart dopet av som inte blev av när jag låg på sjukhuset!!! det var fint å fina fina presenter fick lilleman med!!! =0) Gudmor är syster!!!! =0)

Grannarna å vi har nu kanske fått tag i ett hus!!! på gotland att hyra till sommaren !!! det ska bli kul! 2:a semestern som La familia!!! 1a: var ju i påsk när vi var i fjällena!!! det gick superbra!! å lilleman sa inte ett knyst på hela bilresan!!! =0)

Ska ta å städa altanen med så man kan sitta där sista april tänkte jag!!! Mys!!! snön ligger kvar på frammsidan fortfarande!!!

Jag lever mina kära vänner!!! =0)

Å Grattis finaste Camilla till Bilen!! =0)

Kramen!!! å ha en fin dag!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack! :) Vi har inte tagit hem den än, det blir i morgon eller på tisdag. ♥

Mysigt med lunch ihop med kollegan. Maten lät ju supersmarrig. :)

Hoppas att det ordnar sig med boende på Gotland för er, men det gör det. Det finns massor som vill hyra ut där sommartid.

Ha en bra dag tjejen!

Kram kram!

2010-04-22 @ 10:44:25
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Gött att du e tillbaks, trodde du hade bytt blogg eller nåt! Jag kikar in här då & då och passar på att önska en fortsatt trevlig helg, själv ska jag åka in och jobba några tim på eftermiddagen, synd när solen skiner men det blir ju pengar iallafall.

2010-04-25 @ 10:24:40
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0