Migrän var det här...

Urcha !
Idag har man haft jätte ont i huvve!! hela dagen ....började med att ögona var svällda i morse när man vaknade...sedan blev det värre....har legat på lat sidan idag...blä! Låg till klockan var 11 =0)

Annars igår var vi å shoppade det sista???? kanske ill bäbisen...det blev lite nappar(om nu denne vill ha en napp) sedan en vällingflaska, sedan en babysitter sammt en blöjhink! Doftfri en som kapslar in en å en blöja =0) sedan handlade jag faktiskt en kjol på indiska åt mig själv =0)
Sedan blev det en fika på Waynes...en toast med pesto mozarella å tomat!! SKIIIIT god !! lova att prova den när ni väl ska fika där =0)

Idag kom min jacka som jag beställdei måndagsmed!!
Här kommer lite bilder...håll till godo...å varning för mobilkameran gjorde så att det ser lite skummt ut =0)

 Babysittern...samma färger som vagnen å samma märke!!=0)

 Kjolen är svart men ser grå ut! lite i spets hållet =0)

 Jackan!! färgen ser även här lite skumm ut =0) Sorry!!

min friis väska!

Nu ska jag ta en glass tror jag =0) ha en fin kväll bloggisar!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Oh, vilken söt kjol! Var hittade du den? Sån vill jag också ha. :)

Och ja - väskan ser ungefär ut som min, men min har silverdetaljer och är kanske lite större. ♥ it!

Kram och ha en fin torsdag. Skönt att det känns bättre med allt. :) Själv har jag en dipp i dag, efter gårdagskvällen tror jag och PMS...

2009-10-01 @ 08:06:38
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: gabriella

Camilla: Hallå där! jag hittade den på Indiska! den är jättebekväm =0) den var nyhemkommen i tisdags!! de har myckwet fina grejjer på Indiska!! ljuslycktor koppar å dyligt! har tåm köpt gardiner där! en mysig affär!!

Nu ska jag kolla på mitt inspelade Greys! KrAm på dig!! å hoppas du får en finfin torsdag!!!

2009-10-01 @ 08:42:14
URL: http://lillkakan.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Så skoj att shoppa..Fina inköp..Hopps att du har vaknat till en skön torsdag.kram kram

2009-10-01 @ 09:08:14
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: gabriella

Mindy: Hallå! ja man blr nog aldrig klar med shoppingen till bäbisen...det finns mycket att köpa! =0) Ha en finfin torsdag du med!! KrAm

2009-10-01 @ 09:39:30
URL: http://lillkakan.blogg.se/
Postat av: Carina

Finshopping verkligen, väskan är ju urläcker!

Såna blöjhinkar är toppen, hade sån när jag jobbade i Gbg och de tar verkligen bort lukten effiktiva till 1000!

Kram Carina

2009-10-01 @ 17:18:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

hur mkt kostade babysittern?

2009-10-02 @ 05:37:06
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: gabriella

Carina: väskan fick jag smak på av camilla=0) hon hade ju köpt en hon med!!

Å visst är blöjhinken bra!! (Om du säger det =0) ) för att kapsla in lukt! Tur att vi köpte en!!/kram



Emma: vi köpte den på barnenshus!! såg stabil å bra ut tyckte vi!!/kram

2009-10-02 @ 11:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0