Förbannad!!

Ja  det e vad jag är...
Varför kan inte ALLA hundägare vara lite mer uppmärksammade på vad deras LÖSA hundar gör??
Jag å min pappa var ute å gick med hunden en liten sväng i det fina vädret idag!

Rätt som det var så kom det 2 st shäfrar springande rakt emot oss!! jag rök ju upp min hund (som förövrigt ej får bära något...himmla smart men vad gör man??....) de skällde å for runt oss! sedan efter jag minutrar som kändes som timmar så kom ena ägaren i en bil å fick inte heller fatt på dom...han sa inte ursäkta eller förlåt eller så heller...
Sedan jagade han dom med bilen....upp mot gården....vilken jädra IDIOT! Undra varför hundarna uppför sig så...??? sådanna ägare sådanna hund...

Och när man är ute å går å möter dom i bilen så hoppar de & skäller mot bakrutan i skuffen på bilen så man e rädd att den flyger upp....
Fattar inte att dom inte har dom kopplade....eller har mnkorg då...

Jaja...en rolig sak hände idag å det e att tapeterna till bäbisens rum kommit idag! så nu e det bara att tapetsera! =0)

Nu sainar jag ut för idag!!

Baj baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0