Det sparkar och far..

Då blev det tisdag då!
Tyvärr inga bilder nu, men kanske senare i kväll/ eftermiddag! det e tråkväder här med surdimma som ligger kvar ännu! har bara blevit mera å mera av dimman! suck! vart tog det klara höst vädret vägen??

I går så satt jag å försökte boka in en rid till vetrinären åt hunden! vi fick komma dit kl 15:45 så det var både tur å bra!
Vår hund har åkt kana på baken så det var bara att åka å kolla upp det! å han hade analsäcksinflammation...=0( men de tömmde han å fick pencillin så nu e han mycket gladare igen! det e inge kul när djuren blir sjuk! eftersom de inte kan prata!! =0(

Sedan när vi kom hem så höll mattläggaren på uppe i badrummet som troligast blir klart ikväll!! Jippie!! då e det bara ett nytt tak som ska in å det kan ju sambon fixa lite själv!! =0) förhoppningsvis...sedan ska vi köpa rörer till vatten! Sedan ska toan å tvättstället in...åsså måste vi leta ett badkar!! för vi slängde det som var nere när vi renoverade!! ( så smart vi var då .....)

Nu har jag ätit lite frukost! den dagliga juicen å järntabletterna å 3 limp mackor med kalles randiga....( gillar inte den igentligen ) men tror att det e saltet jag vill åt!!

Nu ska jag ta å bädda å klä på mig å gå på en prommis i tråk vädret med hunden !!
Det ska bli härligt!! även fast det inte e kul i detta väder...hoppas det inte e dis med!! ;0)

Glömmde nämna mitt the som jag drack till frukosten...MUNK the!
Kanske lägger i bilder i kväll!!
Kramen å trevlig tisdag på er!!

Kommentarer
Postat av: Liw

Jag burkar aldrig vinna jag heller, det här är nog första gången jag vinner något annat än 25 kr på triss :)



Tråkväder här också, dagen började super men efter lunch drog regnet in :(



kram

2009-09-22 @ 16:40:03
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Emma

Halloj, jodå det är bra.

Ja det är riktigt skönt att ha något att prata med :)

Hur är det med dig?

2009-09-22 @ 17:26:40
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Carina

Morr, usch vad trist när folk inte kan hålla fingrarna borta från andras grejer, ajjabajja!



Den dagen ens djur blir sjuka är hemsk, för visst blir det en riktig familjemedlem med tiden!

Kram Carina

2009-09-22 @ 20:04:55
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, jag har tänkt på det mycket..Jag fattar inte riktigt det..I magen lever dom som om de vore boxnings match varje dag, men när dom kommer ut till oss mammor så ligger dom bara och skricker ,äter,bajsar,kissar och sover:P

2009-09-23 @ 05:42:58
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: mindy

Godmorgon gumman..Hoppas att allt är bra med dig denna onsdag morgon.Här är de okej..trött & känner mig skum i kroppen..men det går väl över.Ha en skön dag.kram

2009-09-23 @ 07:32:48
URL: http://blobndis81.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe okej. Men vad har dina närståendet gissat på vad det är för kön? Och vad tror du själv?



För mig så är de HÄVLA många som tror pojke, konstigt nog, själv har jag trott flicka hela tiden , men snart så blir jag nästan övertalad av dem andra och undrar om de ej har rätt. Men vi får se vad de blir för liten pryl där inne. Jag kommer bli så glad och stolt om jag har rätt om könet att det är en flicka, då kan jag skryta för alla som envisades om att det var en pojke. men vi får se, huvudsaken är att dne lille rä frisk och kry och mår bra ju:)

2009-09-23 @ 14:25:29
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0