Söndags status:!

Klev upp?: kl 07:15
Humör?: Ganska bra! har sovit ganska bra inatt! =0)
Väder?: Det var -9 när jag lev upp....burr....burr
Har gjort: Ätit frukost! varit ute med hunden!
Ska göra?: tvätta kläder, plocka fram de kläder jag ska ha med till bebis på bb....
Mat?: Idag blir vi nedbjuden till mamma å pappa!! härligt!
Kläder?: pyamas byxor =0) grön tjockare tröjja + halsduk!

Ja så ser min dag ut ännu så länge....
Igår fick sambon hjälpa mig att göra om min design i bloggen...inte så avanserad men det räcker nu iaf!!! =0)
Annars igår så fikade vi Bananstubbe å sedan middag bestående av smörgåstårta! Nu vill jag inte se en tårta på länge....smörgåstårta iaf =0)
Sambon satt å kollade på fotbollen å jag farmade på farmville...jag tog bort å gjorde om...

Idag ska jag försöka gå en längre tur med hunden med!!! det e riktigt friskt å bitigt ute!! å jag får ha min nya vinterjacka...kan vara för att den förra spriter över magen numera...det e bara ! vecka kvar snart!!! tusan vad fort tiden går....nästa helg lär man inte kunna sova så bra är jag rädd för =0)
Annars så ska vi ta det lungt även idag!! det e skönast så!!!

Kram alla bloggisar!! om vi inte höres mera idag så får ni ha en trevlig söndag!!!
Kramelikram!!!
 

Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Titta vad fint det har blivit här! :) Kul med lite nytt.

Och ja - en vecka kvar bara... sedan blir ditt liv ännu mer förändrat. Spännande!

Kramar!

2009-10-11 @ 19:04:42
URL: http://www.camillasdagar.blogspotlcom
Postat av: Liw

Tusen tack :)



Härligt med lite renovering av bloggen :)

kram

2009-10-11 @ 21:07:43
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0