Lördag!

Hallå!!
Idag är det lördag igen.... vi behöver inte bry oss om middag iaf!! det finns smörgåstårta kvar ;0)
Trots att det var många som åt så e det kvar till mig sambon mamma å pappa!!!
+ att vi har enbananstubbe ikylskåpet som vi ska fika på dagen! =0)
Å sedan har vi en tårta!! så vi klarar oss idag med är jag säker på!!!

Imorse var hunden upp å kräktes! =0( men nu mår han bättre!! tur e väll d!!

-7 grader var det imorse!!! det var kallt å bitigt när man var ut med hunden!!
Så det blev the å macka när man kom in i värmen igen!!!

Håller på att tvätta lite å sedan ska jag klä på mig å gå med hunden!!! Städade gjorde jag igår....fast jag inte får...sambon blev lite sur på mig ;0)

Vi hämtade barnvagnen igår så nu har jag dragit den lite inne!! =0)

Syster skulle komma hem igentligen men hon kom aldrig hem....hon hade blevit förkyld =0( så hon stannade hemma!! tycker synd om henne!!!
Men jag har fika tills när hon kommer hem!! de ligger i tryggt förvar i frysen!!!

Nu ska jag sätta lite fart på mig å kanske gå med hunden en sväng!!!

Ha en fin fin lördag på er!!! Kramelikram!! å krya på dig syster!!! =0)


Kommentarer
Postat av: Carina

- 2 här i Dalarna och strålande solsken, riktigt härligt väder alltså!



Just nu önskade jag att jag hade en vovve att gå ut och gå med, grannarna har hundar men de är inte här just denna helgen tyvärr!

Kram Carina

2009-10-10 @ 11:54:15
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack, ja vi får se hur pigg jag är på det senare idag.

Först väntar en sen frukost nu, sen blir det en promenad i höstvädret.

Vad gör du denna lördag ?

Kram

2009-10-10 @ 12:57:46
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll gumman..Skönt att ni slipper göra middag i dag..skönt att det blev god smörgåstårta över..så sugen man blir på det..Ha en skön kväll.kram kram

2009-10-10 @ 16:53:15
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Storkakan

Jag försöker krya på mig så gott jag kan. :)

2009-10-10 @ 17:20:43
Postat av: emma

vi går hos en psykolog på mödravården som ja kan prata med annars brukar de vara mina systrar jag pratar med om de är något jag undrar över eller så håller ja de för mig själv..



Vad ska du hitta på idag?

kram



2009-10-11 @ 06:04:19
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0