Lite kluven...

Sammtidigt som man vill visa upp det bästa man nu har i denna blogg blir jag lite osääker på hur man ska göra.... Man har ju hört att det finns en massa knäppisar där ute!
Så jag vet ej om man vill lägga ut några bilder på lille man här! =0)

Dagarna rullar på här iaf!!
Han är jättesnäll!! sover för det mesta å äter!  Ibland lite grinig speciellt när man ska byta blöja! Det är ingen höjdare! =0) sammt att få på sig kläder! däremot om han är mätt så går det bättre ! =0)
Det ärkonstigt vad kroppen ställer om sig! jag vaknar å e hur pigg som hellst när han piper till! Men det e väl instinkten som gör det! att man ska vakna när han låter!

Mina graviditets ilon e snart borta! jag måste erkänna att jag saknar magen! den har ju varit med ett bra tag! i 9 månader har man funderat över vad som fanns där å vem det var! kännt av sparkar å lagt hände på den!
Nu bor det ngen i den! =0( lite tråkigt e det allt! men det är kul när han e framme med!

Mitt ärr har jag inte helt känsel i ännu men det kan ju ta ett tag eftersom det e  ett ganska stort ingrepp detta!! men jag hade värdens gulligaste läkare! å bb personal =0)

Jag håller på att tvätta min andra tvättmarskin för dagen å sedan ska jag ta å värma på lite lunch tror jag! sedan ska vi ta en prommis ute i det klara vädret! solen bryter igenom lite granna!!

Hoppas ni alla har det bra!! =0)
Kram från lilla mig!

Min supersnygga pumpa för 2 år sedan tror jag denna bilden var !=0)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni verkar ha fått en bra start hemma med lilleman, härligt. Idag hade jag ett tvillingsnitt och en "vanligt" snitt på jobbet, tänkte på dig då. Visst saknar man magen...lite mysigt var det allt! =)

Kramar i höstrusket!

2009-10-28 @ 16:38:21
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: Carina

Låter dundermysigt det ni upplever där hemma just nu, kallas visst familjelycka ;-)

Kram kram Carina......just ja, armbandet kostar 349:- när jag beställde det till butik här i stan!

2009-10-28 @ 20:51:51
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Emma

hhehe, häftig pumpa:) jag hade gärnat velat se lille Algot men förstår din känsla..Ja kommer lägga upp bilder på min bebis, iaf vad jag känner nu men sen kanske de ändras, de vet aj itne m,en ja tror ja kommer lägga upp, klart man vill visa den lille och de blir så mycket roligare o följa en blogg om hur bebisen ser ut när den kommit ut ur magen o dylikt:)



Hoppas ni får en mysig torsdag!

kramis

2009-10-29 @ 09:18:28
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Nina

åå, vilken mysig period ni är i nu.. jag blir allt lite nostalgisk! mys..



ha en finfin fredag och helg! kram!

2009-10-29 @ 21:16:37
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Emma

Förstår att du är osäker på om du ska lägga ut bilder på erat barn.

Kramar

2009-11-01 @ 15:08:36
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Sally

Förstår att du saknar magen, det gör man ju.. Jag förlöstes oxå med snitt och lite mer än två år senare har jag ännu inte fått tillbaka känseln, undrar om den alls kommer tillbaks då..

Lycka till med lilen!

2009-11-10 @ 19:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0