kräkts, svimmat, halsbränna...

Jag har inte sovit något på hela natten...har varit vaken å kräkts pga halsbrännan, även svimmat!
Jag årkar nog inte kommerntera något hos er idag! men jag läser era bloggar ändå ska ni veta!!
Jag hoppas att allt är bra med er denna onsdag! somnade 05:00 å vaknade igen 11:00 så jag har sovit lite iaf!
Blir inte mycket gjort här idag!
sambon stannade hemma han med eftersom han inte heller fått sovit någe...+ at han inte ville lämna mig sedan svimmningen inatt!
Jag ska åka ner till mamma å pappa medans han ska hålla ett möte på jobbet å sedan tänkte han prova lyckan i skogen ( älg jackt)

Som sagt jag årkar inte mycket idag! KRAMAR iaf från sjuklingen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0