Inte konstigt at man blir rädd....

Har börjat med att som vana sitta å fika å kolla på tv4as morgon tv...
Vad fick man höra på nyheterna...jo att en 70 årig kvinna skulle undersöka ögat för gråstarr...men fick ögonlocket bortopererat iat!! Hjälp!!!
Näe inte konstigt att man blir rädd!! stackars tant! å stackars personal tycker jag!!

Idag ska jag ju till barnmorskan för sista ggn....får höra vad hon säger!! kanske att jag bakar falska potatisbakelser ikväll om jag har lust....
Imorgon ska vi hämta ett badkar! till övervåningen! ett 1,40s det fick ju inte plats med ett stort där eftersom toan uppe är mindre än den nere...men det kan vara härligt att ha ett badkar tycker jag! spec när barnen vill bada! så e kanske inte duchen nere så kul!

Är det någon som ser True Blood?? på svt1? den går iaf på onsdagar....vet inte vad jag tycker om den serien ännu....mycket skum e den tycker jag! men ändå vill jag se vad som händer!!
Imorrn börjar bönderna =0) det e ganska kul att titta på...förra året såg jag det med grannen så vi var hos varandra varannan gång! =0) å fikade å kollade!! få se hur det blir med det i år...med bäbis! =0)

Är det någon som missat att greys börjat?? Det e bara hemskheter där nu! tycker det var lite bättre föörut när de inte visade så mycket från operationer som det gör nu!!

Näää skummt innlägg detta blev...åsså kan jag inte stava nu för tiden med...hoppas ni fattar vad jag menar ändå!
Kramar!! kanske återkommer ikväll!! =0)


Nu längtas man efter det här!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej



Jag skulle bli så glad om du gick in på den här adressen:



http://www.mcdonalds.se/sagogeneratorn#/story/948



och röstade på min saga. Jag skulle bli mucho glad =)

2009-10-06 @ 10:27:42
Postat av: Carina

Ljuvlig bild, toklängtar efter vintern nu!!

Det var här i Gävle som kvinnan råkade ut för det hemska misstaget, usch så sorgligt och gräsligt!

Potaisbakelser är bland de godaste jag vet i bakväg, yammi yammi vad gott!

Jo bönderna missar jag INTE, en av få serier jag brukar titta på faktiskt!

Ni närmar er med stooormsteg nu.........bebislycka :-)

Kram Carina

2009-10-06 @ 10:38:55
URL: http://[email protected]
Postat av: Liw

Tisdagen blev mycket bättre än väntat, skönt :)



HOppas din dag varit bra!



kram kram

2009-10-06 @ 17:27:07
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Liw

JO det är endel att tänka på innan man kommer hem med knyttet :) Shoppingen är för mig inget problem däremot att betala för det :( Alltså jag snattar inte men ekonomin tillåter ingen shopping just nu :(



Lät ju som det gick kanon hos BM, härligt!

kram

2009-10-06 @ 22:05:42
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0