Idag ska jag ta itu med....

Bakningen som jag har sjutit på ....måste köpa mjölk så man kan baka lite först =0)
Idag ska jag göra falska potatisbakelser var det tänkt!! så nu e det bara att baka!! å hitta ett recept först! =0)

Annars till morgonen har jga hunnit med att gå en sväng med hunden sedan har jag tvättat en marskin sammt satt igång diskmarskinen! Ätit frukost å kollat på Brothers and Sisters! mkt bra serie tycker jag! spelade in den igår!!

Igår var det ju som sagt sista dagen hos barnmorskan! känndes lite vemodigt!
Det såg bra ut allt....blodtrycket var på 130/70 magen mätte 35cm å bebisen låg rätt å hjärtat slog i 150 slag tror jag det var...! Så nu undrar jag vad det e för filur i magen! =0)

Igår fyllde sambons mamma år så vi var till henne på fika!! Tårta å gokakaor! =0) så jag måste erkänna att jag åt en 150s hamburgare med så jag åt ingen middag....var så himmla mätt på eftermiddagen!

Imorrn ska jag göra smörgåstårtor till sambon som fyller år på fredag! så jag har suttit å spanat efter ett nytt recept få se vad som händer med det!!Annars brukar jag bara göra den jag gör på jobbet!!=0)

Nä nu ska jag sätta fart på denna dagen!
Hoppas eran dag blir bra...å ni glömmer väl inte bonde söker fru å greys ikväll ?? =0) Kanske kommer lite bilder  från dagen!! KRAM!!


Kommentarer
Postat av: Liw

Shit vad du ska baka :) Mums:)



Att ställa mig framför kameran frivilligt händer en gång per år max så det blir en utmaning. Dessutom tror jag det blir några kort i bara underkläder, hjälp!



Vi har fått en begagnad barnvagn av några kompisar som fyller våra behov. Suktar dock efter en Cresent då det ligger en ute på blocket, men men. Kläder och sånt har vi mest ärvt och köpt begagnat. Känns så onödigt att köpa nytt när det finns begagnat som är använt typ 2 gånger..



Trevlig onsdag!

kram

2009-10-07 @ 10:00:34
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: gabriella

Liw: jomenvisst!! får man tag på kläder som e fina så e det bara att ta dom! de hinner inte använda dom mer än någon gång bara!! =0)

Ojda!! vad modig du e som ställer dig framför kameran!! =0) skulle nog inte jag våga!! hihi!! men sambon har ju fotat magen!! det e ganska kul att se på!

Det e en cresent vi köpt! annars finns det som sagt fina beg ute med på blocket!

Vi har köpt ett beg badkar faktist! =0) som vi ska hämta idag....dom e DYRA!!! annars! =0)

Ha en fin onsdag!! Kram

2009-10-07 @ 10:07:24
URL: http://lillkakan.blogg.se/
Postat av: Carina

Just det här med bakning är nog det jag saknar mest nu när vi äter gistarten, älskar ju att stöka runt i köket och testa nya recept!

Potaisbakelser är ju supergoda, om det nu är samma vi menar, men riven mandelmassa och vaniljkräm!

Kram Carina

2009-10-07 @ 10:13:13
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: gabriella

Carina: japp det e samma "bakelser" vi merar =0) det var ett tag sedan jag gjorde dom så jag oppas att det går bra ! =0)

Ha en fiiin onsdag! å glöm ej bonde i kväll =0)/Kram!

2009-10-07 @ 10:19:40
URL: http://lillkakan.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Hoppas att allt är bra med dig denna onsdag morgon..Men det är bra att du inte har gått upp så mycket i vikt..Har gått upp ca9 kg så det är bra för vara mig för jag älskar godis..hihihi..kram kram

2009-10-07 @ 10:55:55
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jenny

Potatisbakelser har inte jag käkat heller - glöm inte lägga upp bilder så vi får se underverken! Ååååå smörgåstårta...nu måste jag gå och kolla i skåpen här hemma tror jag!!!

2009-10-07 @ 16:28:23
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej där, mysigt med bakning, jag har också bakat idag, blev god muffins :)

2009-10-07 @ 23:09:22
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0