Fredag!

Äntligen fredag!! Nu ska vi moffla lite fredagsgott!! varmamackor som min kära sambo ska göra!! jag vill ju ha med banan på mina! Blev sugen på pizza sallad med!! =0) men inget sådannt idag!! Även på stuvade mackaroner å korv! med sweet chili sås!! men de får vi ta en annan dag!

Å dagen D närmar sig med stormsteg! Men det ska bli mysigt när bäbisen kommer ut med!! Idag har jag tåm bäddat vaggan med mumin sängkläderna som jag handlade för ett tag sedan....sedan har jag gjort i årdning skötbordet bla.

Mamma å pappa ska komma förbi å käka varma mackor med...sambon köpte rödvin han! han blev sugen på d! han undrade om han tordes ta ett glas å visst får han d! Konstigt nog så e jag inte sugen på vin å grejjer....det e inte ofta annars jag dricker något heller! Har hört att vissa har ju problem av att vara sugen på just grejjer d inte får när de e gravida....det ska vara cambozola ost då som jag e sugen på! Mummmmmmms!! =0)

Nä! hoppas ni alla får en riktigt trevlig helg å fredags kväll!!! Kram alla bloggisar från mig! =0)

 


Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Mmm, gott med varma mackor! Men banan??? Det har jag aldrig provat. :)

Vi gjorde egen pizza i kväll med fläskfilé, kantareller, röd paprika och tomater. Klickade beasås på. Blev gudomligt god.

Ha en mysig helg och "grattis" till vagnen, eller vad säger man? Snälla föräldrar! ♥

2009-10-02 @ 22:45:56
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camillas dagar

Du har en vinst att hämta hos mig: http://camillasdagar.blogspot.com/2009/10/oh-no.html

2009-10-03 @ 14:06:15
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0