Livstecken från mig!! =0)

Jooo!! jag lever om det e någon som börjar tveka...men har varit dålig!!
Det e denna förbannade galla som har spökat...var till läkaren i tisdags så de tog ultraljud å i onsdags så ringde det en läkare som sa att jag hade mycket stenar å sa att det var lika bra att operera bort den... så i januari blir det av...HUUUUUGA!!! lite hemskt allt!! jag sjukhus å framförallt sprutor går inte ihop... =0)

Annars så tog vi gris sprutan igår jag å sambon å jag har haft ont i huve idag...inte kul...nu började jag att frysa med så jag hoppas att det e någe övergående å att jaginte blir sjuk !!!

Annars förutom detta är det fint med min lilla familj!! lille sonen sover på nätterna å vaknar 1 gång å äter! Han e SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ snäll!! jag har inte hört ett riktigt grin från honom ännu! men det lär ju komma om inte idag så senare! ;o)

Julklapps handlingen har jag inte börjat med heller...undrar allt när man ska få tid med den... å nästa fredag e det sista Millenium filmen med..men det känndes sisådär att lämmna bort lilleman för att gå på bio.... i dessa infuensa ider med! näää det riskerar jag inte!!

Ha det fint alla som läser!! å tackar för alla fina kommentarer jag får!!! KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Aha så det blev operation för dig till slut, egentligen skönt så du blir piggelin igen!

Sprutor=skräck, samma här!

Va snäll lilleman är, tror man blir som sin omgivning till sättet, att det speglar av sig, lugna föräldrar lugna barn och tvärs om!

Kram kram Carina

2009-11-20 @ 06:51:08
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Mina

Godmorgon gumman..Skönt att familje livet flyter på som det ska :) underbart att läsa :) Skönt med fredag..Hoppas att du får en skön fredag..Inte skoj att du ska opereras i januari men skönt för då kommer du inte ha ont i magen längre..Du akn köpa muggarna på lagerhaouse än,,i alla fall här i malmö..Hoppas att din dag blir en skön dag.kram kram

2009-11-20 @ 08:09:15
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0