Grå väder...

Ja urcha vilket tråk väder det är!
I natt vaknade Algot var annan timme å var hungrig... fick mat vid 23:00 01:00 03:00 05:00 men sedan låg han å  sussade tills efter  08:00 sedan åt han igen å sover ännu!
Det är konstigt det dära....att man ställer om sig så å kliver upp utan större problem... annars vet man ju hur det brukar vara att kliva upp mitt i natten...man vet ju knappt vad man heter eller gör =0)

Idag jobbar sambon likaså igår sedan ska han spela badmington så vi e själva heeeeeela dagen lång! men det e rätt härligt det med! tror jag ska lägga mig ett tag sedan =0) man får passa på medans lilleman sover! =0)
Pappa har hunden idag med! för jag får ju inte göra så mycket på 4 veckor till då har det gått  veckor å snittet ska vara läkt!
Igår var vi ner till pappa som har tapetserat om det rummet jag hade hos dom när jag bodde hemma å jösses vad fint det blev....skulle vilja ha en sådann tapet här med i ett av små rummen... jaja sambon e inte så sugen på att tapetsera...å jag vet ju varför ...vi har ju renoerat i över 1 år här i huset å nu får det räcka för ett tag iaf!=0)
Sedan ikväll skulle nog pappa å mamma komma förbi när mamma slutar dels för att lämna hunden å för att kolla på Algot! =0)

Ska nog äta lunch idag! det blev ju över spagetti å köttfärssås sedan igår så jag kan nog ta lite sånnt! tiöö middag blir det pytt i panna ! =0)

Har 2kg kvar nu såg jag på vågen så vägde jag lika mycket som jag gjorde innan jag blev gravid!! så jag hade tänkt att gå en sväng i höst rusket med! bara det inte börjar regna!! Inte för att jag bantar eller så...de får försvinna när de vill dessa kilon! Det är inte bra att banta efter graviditeten heller har jag läst...om man ska tro allt man läser villsäga!

Nä nu ska jag ta å lägga mig å läsa tror jag i väntan på lillen ska vakna!
Ni missar väl inte Bonde söker fru ikväll?? hihi det ska inte jag göra....-Vad tycker du om mig då?(Roger) hihihi tycker han e roligaste bonden i år!! =0) stig helmer varning på han!
Sedan har vi ju även greys!! men det spelar jag in å kollar på imorrn bitti...sambon tycker inte om den serien...
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM! å trevlig onsdag! ( kom just på att jag hade en kexchoklad i skafferiet...blir de å en kopp the till Hem till gården idag!! Wiiiii!!! )


Förra årets jul cheezcake till bästaste grannarna! =0)


Kommentarer
Postat av: Mina

God kväll gumman..Man vill så gärna dela med sig men vågar inte för man vet inte vad som gömmer sig bakom andras skärmar..kan utge sig för någon annan än vad den är..man ska inte sluta förvåna sig..

Bättre att hålla de för sig själva...Hoppas att allt är bra med dig & lillen mår bra..men det verkar så vad man har läst :) Ja det skönt att du har gått ner en del nu efter födslen..Det ända är att gå raska promenader & tänka på vad man stoppar i sig så kommer det gå snabbt med det med vikten med..Så god tårtan ser ut.Ha en skön kväll.kram kram

2009-11-04 @ 21:54:58
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina

vilka mysiga, härliga dagar du har nu!



2 kg kvar är ju super ju :) -mina kg försvann också ganska direkt när mina barn kommit, väldigt skönt!



nä, man ska ju inte banta när man ammar iaf, man behöver ju så mycket extra då!



kram och hoppas ni får en mysig helg.

2009-11-06 @ 15:36:52
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0