I'm Back.....



Tillbax!!! =0)

Gör ett nytt försök till att börja blogga..det har varit lite mycket nu den senaste månaden!! Huga...snart e maj över oxzå!!!

Den senaste tiden har jag haft/gjort:

Varit till stockholm med jobbet å sett Buddy Holly (Brolle...) det var jättetrevligt å kul!!! Uppskattat att fara någonstans med sina arbetskompisar!!! men stackars min ruumskompis som jag släpade upp i ottan för att få tillgång till hotell frukost!! Mums vad gott det var!!! =0)

Haft 30års fest/kalas i dagarna 3! började den 1 maj med att vi var ett gäng som sammlades å åt å drack gott ända in på småtimmarna!! fick mycket fina presenter!!! en liten lampa, ljustakar som man kan sätta upp på väggen till altanen, presentkort blommor mm.... presentkort e alltid bra att få!!! åsså fick jag blommstercheckar!!! mycket mycket bra!!!!
Den 2maj kom min  moster med familj hit!!!
å den 3maj så fyllde jag 30år!! hipp hipp till mej!!! utav mamma pappa syrran å sambon fick jag något jag önskat mej vääääällllllldddddiiiittttttt länge!!!! en ROSA kitchenaid!!!!! Hipp hipp hurra!!!! jag blev överlycklig å har hunnit med att baka bullar i den med!!! den står sååååå fint på bänken i köket!!!

Nu i onsdags så tog vi en dagstripp till hälsingland å tröäffade usin å faster där!!! de har köpt stuga å det var jättekul att träffa dom!!!  Hunden tog dig ett dopp i sjön som bvar alldeles nedanför så han blev nöjd med =0) sambon knäppte lite å bla blomman i innläget var från den trippen!!!

Igår var vi på marknad med grannarna i stan inntill....där köpte vi varma chips, chokladbollar, älgkorv till pappa å samt en rökt fläsk till pappa å sambon! sedan så var vi ut å åt å jag tog pytt i panna.....hahaha!!! gott var det å längesedan man åt det!!!
Senare på kvällen så åt jag glass/grädde å jordgubbar å kollade på Hendrik Schyfferts show som var mycket underhållande!!!

Idag söndag har jag kollat på när trallen till altanen blev klar!!! ska be sambon ta lite bilder så jag kan lägga ut å visa!! sedan har mamma å pappa varit här å grillat!!!
Sedan just för en liten stund sedan så var jag å grannen ut på en prommis!!! det var riktigt varmt men blåsigt!!!

Nu ska jag hoppa in i duchen å sedan bänka mej vid filip å fredrik!!! Vi höres!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0