Glass, sol & elitloppet!!!

Ännu en häääääärlig dag!!! vaknade kl 8:00 å sedan städade jag garderoben å hittade ett par tunikor samt ett par byxor som har varit försvunna en längre tid!! =0)

Var ute å handlade ett bord å 4st stolar + att det följde med ett parasoll.!! men sambon har inte att ihop detta ännu men jag hoppas att han gör det imorrn...därav inge bilder...eftersom det inte e kul att ta bilder på en låda! =0)

Annars har jag varit nere hos mamma å pappa i värmen å suttit ute i en solstol i gassande värme!! ätit Isglass (spirello) Twister å en magnum, fick middag där med efterrätt det blev glass å jordgubbar!!!! LYX!!

Har kollat Elitloppet med å tyckte att rätt häst vann!! Jag är jätteglad över att "kungÅke" fick vinna ännu en gång med Torvald Palema!!! där fick tv4 en knäpp på näsan eller en rejäl näsbräna =0)

Nu ska jag kolla på SöndagsParty men Filip & Fredrik på 5an!! Ha en härlig sommar kväll!!! idag har vi haft + 30,5 i skuggan!!! =0)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Perfekt att hitta lite garderobsfynd då man städar. :)

Men trav... är det kul? ;)

Kram och ha en fin måndag!

2009-06-01 @ 08:40:58
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0