Kallt!!

Idag har det varit kallt å blåsigt här!! BURRRR!!!! bara 10grader idag var det!! tur jag hade vinterjackan framme ;0)


Annars har jag jobbat!! sedan blev det till att handla lite baby kläder till en kompis En gammal vän! vi bodde grannar när i var små!! hon fick en pojke i mars så hon var ju på besök å fick fika samt babykläder å en klänning till hennes dotter  !! =0)

Det är alltid kul när de kommer hem på besök!! det e synd att de bor så långt bort!!


Igår så var jag ledig å gjorde i stort  sett inte mycket!! kollade hem till gården å somnade...middag taco paj sedan somnad jag!! =0)
Så de var min dag!!! igår!! skulle ha varit med på vårruset men jag bangade i sista stund!! men jag tror jag hade det bättre hemma!!!

Nu sitter jag å kollar på Greys på 5an!! trodde jag sett alla avsnitt....men tydligen inte!! detta hade jag inte sett!!

Tog lite kort på den nya utemöbeln men har inte lagt in korten här....det kommer det med!!

Imorrn jobbar jag lite längre på jobbet typ 4timmar tror jag det skulle bli!! man få va tacksam att man kan få jobba lite mera i bland med! men nu e det mycket beställningar eftersom det e studenten här!!

Ha det bra!!! så höres vi !!!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Hoppas att din torsdag blir bra! Här är också blåsigt, regnigt och kallt! Usch, var tog sommaren vägen???

Kram på dig!

2009-06-04 @ 09:37:26
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0