Dagen idag.....

Fattar inte att vi snart e inne i Juli!!!! Vad händer.... fattar inte...fyllde ju nyss 30....tiden bara rinner iväg =0(

Idag har jag jobbat 8-14! härligt pass.....gör det imorrn med!!

Jag vaknar så förbaskans tidigt nu på morgonen.... vaknar kring 05:00....dels att det e så varmt + att min inneboende tycker att det skulle va trevligt med någe käk!! =0)  då snackar vi inte sambo utan min bäbis..... den brukar ha förmågan att sparka lite kring 5 snåret!!

Sedan jag kom hem har jag gjort uppstekt pannkaka till middag!! med sylt å liiiiite glass!! =0) sedan så tog jag å städade badrummet!!! välbehövligt!!! å sedan så plockade jag fram dammsugaren med!! så nu är det fiiiint igen!! =0)

Här kommer lite pics sedan i nyss....kan man säga! =0)



Denna muffins fikade jag ute på trallen!!! =0)



Med kaffe & mjölk till!!! =0) snygg jumbo mugg!! hihihi



Fick en ny tidning idag med!!!



En häng ampel jag har ute vid trallen/altan...har även en sådan på frammsidan!



Närbild =0)



Mitt nya ROSA nagelack!! =0)

Ja där har ni min dag!! men nu ska jag prommenixa med hunden!! å sedan ska jag kolla på Lotta från Liseberg =0)

Ha en fiiiiiiin kväll alla!!!



Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Vilket snygg nagellack! Vad är det för märke och nyans? Precis sånt som jag vill ha. :)

Och somrigt med Amelia. :)

När får du semester? Jag får kämpa i 1½ vecka till, sedan blir det väl 4 veckors regn... ;)

KRAM!

2009-06-30 @ 17:17:34
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Lillkakan

Hallå!!

Jag har semester vecka 30-31-32... så vi få hålla tummarna för att det e fiiint väder då med!!

Ska kolla nr på flaskan åt dig!! men de har många Coola färger =0)

Kram!!

2009-06-30 @ 19:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0