Blandad kompott!!

Idag har man jobbat 7-16!! det haar varit mycket att göra på jobbet idag!! Studenter i staden imorrn!!! Jordgubbar har plastas kan jag lova!!! å Jag har typ en släng av Ischias....om det stavas rätt...det vet jag inte!!! det kommer å går!!....



Såhär blev bilderna jag tog i måndags tror jag att det var...är dagvill numera!!!  våran nya utemöbel på trallen!!! glasbord var det med =0) å man kan släppa på stolarna så  man kan luta bak i dom med!!!  + ett parasoll som vi inte satt dit ännu!!!



En till bild......



Denna fick jag av min snälla syster idag!! jag började att se typ 1 avsnitt men då gick det på 5an å konstig tid med på söndagar tror jag d var!!! så nu ska jag se den från början!!! =0)

   

Plus fick jag denna mini bubblizz!!! jättegott godis =0) å te fick jag med!!! Munkte & Månskenste!!! + en fin nk burk!!!!!
Samt fick jag en gratis tidning i brevlådan idag!!! jag var en utav dom utvalda!!! hahaha!!!



Ska hugga in på denna Ambrosia kaka...som e KÖPT!!!! ja jag vet...skämmes på mej.... nu kom jag även på att min Kitchen aid inte varit med på bild ännu!!! få knäppa ett på den med!! =0)

Nu ska jag fika lite!!! å kolla tv!!!

KRAM!!!



Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Wow, vad snyggt det blev med möblerna på trallen. :) Munte är min favorit också, försöker alltid köpa med mig några påsar då jag är på Kränku på Gotland.

Kram! Trevlig helg!

2009-06-05 @ 08:43:47
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Å va fint ni har det! Finfin uteplats =)



Jaa för att svara på din fråga...det brukar gå fint för det mesta, även om några (pappor) blir väldigt bleka om nosen ibland. Blir det i Sundsvall eller gör dom sånt i Sollefteå med?



Vi var på Cypern nu när jag fyllde. Det var underbart men lite för dyrt tyvärr vad gäller mat och nöjen.

2009-06-10 @ 15:56:35
Postat av: C a m i l l a

Hej Gabbi! Välkommen hem från Göteborg! :) Jag ser verkligen fram emot lite bilder här och recension av både bilsemester och konsert.

Kan du inte visa magen också, den måste ha blivit ganska stor nu va?

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! ♥

2009-06-23 @ 18:42:18
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0