2 bilder....



Snyggaste bilden på mej å sambon! =0) eller hur....undra vad vi kollar på...dessutom har jag dubbelhaka vilket jag e lite sur för =0)



Här kommer en till bild från ett par kompisar som var med på resan som satt ovanför oss......

De var det hela för idag =0) vi har dock inte lagt in våra bilder på datorn ännu!!! men vi ska göra det med!!!

Hoppas det har varit varmt hos er alla idag med!!! här har det varit 27 grader varm... jobbade 7_16 idag så jag har hunna med en prommenad å hänga ut å plocka in tvätt!!!
Nu ska jag gå å äta jordgubbar å glass hade jag tänkt göra!!!

Hoppas att ni får en trevlig torsdags kväll alla!!! /Kramen

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Nämen vad trevligt att få en skymt av er! Du såg ut att vara liiiite halvtjock i alla fall, även om det inte var någon direkt närbild på magen. ;)

(Hoppas nu att alla som läser detta vet att du är gravid, annars måste de ju tro att jag är totalt elak eller puckad).

Så söta ni såg ut! Ingen dubbelhaka vad jag kunde se i alla fall.

KRAM!

2009-06-25 @ 21:32:08
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0