Vilka läser?

Ibland undrar man varför man bloggar =0) mest för att det e roligt att skriva av sig tycker jag! samt kul att följa andras bloggar!!
Jag är superdålig på att lämmna kommentarar hos andra men vissa har man ju nästan blevit bästa kompis med känns det som....Undra om det finns flera där ute som är som mig??

Idag har det regnat lite men det e uppehåll  fär tillfället!! jag vill ha varmare väder...dum som man var ville man ha regn när det var som varmast...men är det inte så? att man önskar tvärt om hela tiden!

Jobbat idag har man gjort med! haft kvällspasset... jobbade från kl 11 idag till 19 men det går ju bra!! idag har jag gjort 4bitars smörgåstårtor med att sälja ! det e roligt när man få stå å påta grejjer att sälja sedan! samt sallader tycker jag e jättekul att göra!!

Fick i från försäkringskassan att jag skulle lämmna in hur mycket pengar man tjänat på ett år med...för hela denna föräldra penningas bitens del!! mycket papper är det som man ska hålla reda på!! Jag som e såååååå duktig på d!! samt facket ska ju ändra månads avgiften med... där blev det ytterligare papper..... jaja det e bara att gilla läget med pappersbiten!!

Nu ska jag ta å ha lite hårvård utav hunden å ssedan tänkte jag hoppa i dushen!! samt kolla lite tv innan man gör kväll för idag!!

Hoppas att VÄRMEN kommer imorrn då=0) // Tjing tjing!!


( en gammal bild på mig å min häst Apache....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0