Varmt!!


















Bilder!! har inte ork att blogga!! i värmen...... Blommor från gården å en bild på mej....=0)....Fågeln e tagen vid ett annat tillfälle!!
Idag har det varit över 30grader varm!!! Hjälp!!´
Efter jag slutat kom mamma å pappa hit å grilla! Det var gott!! rena utlandskänslan....men gisses så trött jag var...har tappat orken i värmen!!! Men som sagt sommaren är kort!!! MEN NU ÄR DEN HÄR....SÅ TA FÖR DIG...SOLEN SKINER IDAG.....Hösten kommer snart......
Lejde bort min kväll imorrn...skulle jobbat från 8-19....men jag e så slut så nu lejde jag bort några timmar... få ta igen det en annan gång!

Nu ska jag slappa lite innan det e dax å sova!!!//KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0