Städa var det ja....

Hallå!!

Ja idag har man varit ute å rännt runt lite igen.... låg å drog mej i morse faktiskt!! men väl uppe så gjorde jag frukost å sedan så for vi å handlade mat samt hämtade min sambos Iphone......( som han har fått lämmna in 2ggr å fått ny 2gg =0) ....) men nu har han den igen å den funkar ännu iaf!!!
Sedan så bjöd vi hit mamma å pappa på en enklare middag i form av sallad!!! en skinksallad! det var riktigt gott!!!
Har inte bakat något ännu! få ta å göra det någon dag!!! =0)

Sambon har farit iväg å prova fiske lyckan i kväll igen! så jag tänkte att jag skulle ta i tag med städningen! lika bra de innan helgen!

Hoppas att alla har haft en härlig dag i solen!!! häår har den visat sig idag iaf...det var 10grader varmt mitt på dagen idag! =0) hallå!!!

Kram!!!


Min kära lilla hund =0) vad vore livet utan dig? matte älskar dig så!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma Palm

Vilken sötnos!



Ha en bra dag!

Kram

Emma

2009-07-23 @ 13:34:25
URL: http://www.emmapalm.se
Postat av: Jenny

Är det den berömde Cliff? Kul att se en långhårig jackis! =)

2009-07-24 @ 17:53:37
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: gabbi

Jo visst e det mattes lilla bäbis !! Du får lägga ut lite bilder på din med ! =0)

2009-07-24 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0