Nektariner!

Det finns nog inge godare än just nektariner när de är mogna!! mums!!
Idag har jag varit ute på vingel med mamma å pappa!! eftersom sambon ändå jobbar å rabatten kunde vänta så var vi ute på en biltur som slutade i pappas jobbarkompis sommarstuga där vi blev bjudna på blåbärspaj! =0) vad säger man!!! mums!!!
En jätte mysig liten stuga vid vattnet!!

Så nu ikvällhar jag rensat rabatten på framsidan å även gången till huset!! medans grannen var å surrade hur deras helg hade varit!!! den verkade ha varit bra =0)

på torsdag ska vi på trav! hela gatan eller området vi bor på hade blevit bjudna "först till kvarn " var det! så vi å våra grannar kom med! det ska bli trevligt!!! har bara varit på banan 2ggr sedan jag slutade att jobba i stallet!!! så det ska bli jättekul!

Å imorrn ska vi på återkoll till vetrinären med hunden!! å kolla så att dosen ska vara ok!!

Annars e det en semestervecka som vi inte har något särskilt planerat förutom sambon som kanske ska åka å fiska lax med några kompisar! tror det var på lördag d!!

En slappar vecka!!! HÄRLIGT!!! =0) + att jag ska baka till semestern med grannarna!! =0)

KRAM!!!



Här e den!! visst e den fin! =0)

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll.Jag mår jätte bra & har inte mått så illa under mina veckor så det är skönt.Ha en skön kväll..

2009-07-19 @ 20:26:21
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0