Lars Kepler!

Jomen visst!!
Jaghar neställt boken av Lars Kepler! efter ha sett nyhetsmorgon i tv4 så blev jag nyfiken på boken sammt vem som ligger bakom namnet!! eftersom det e en psedonym(om det stavas å heter så nu då =0) )
Tycker att den verkar spännande å bra så jag klickade hem den från adlíbris ikväll!!!

Annars har det inte hänt så mycket dessa dagar...igår var sambon på nattfiske...for kl 16:00 å kom hem strax före 06:00 imorrse!! jaja det e tur att han har ett intresse med! annars hade han nog suttit som från början då vi träffades alldeles förmycket vid datan! men nu har han både mc'n å fisket =0)
Medans jag inte orkar bry mig allt för mycket nu! jag e helt inne imina tankar ang...förlossning mm... bevis...å hur det kommer att bli att vara hemma !!
Tror jag kommer att bjuda ihjäl någon på fika...eftersom jag bakar allt för mycket redan nu! =0)
Jag har ju våran hund med...pälden borstar jag igenom varje dag nu! å han blir så vacker =0) sed<n surrar jag med honom så han undrar nog vad det tagit åt matte =09 men det har jag alltid gjort...så vi kommer att ha en härlig tid frammför oss tror jag! vi kommer att få gå på mycket prommisar mer än vanligt tror jag ! =0)
Bakade ju citron muffins igår med! kom jag på 24st blev dom till antalet! =0)

Idag har jag klevit upp i någotsånär bra tid...tror klockan var 09:00 å åt lite frukost...Kellogs cornflakes å jordgubbssylt! Mums! sedan gick jag å hunden ner till mamma å pappa å syrran ! Sedan satt jag där å åt smulpaj som mamma hade gjort igår =0) sedan efter det så gick jag hunden å syrran på en prommenix å träffade en som skaffat en lågbent russell å surrade med henne ett bra tag!
Sedan kom jag hem å började styra upp packning som vi ska ha med! på vår lilla tur!

Nu ikväll har jag kollat slut på sesong 2 av Brothers & sisters! så nu längtar jag tills sesong 3 kommer ! ska köpa den! den var himmla bra!! det e inte många serier man kan säga det om!! inte som visas nu iaf! =0)

Nu ska jag gå å joina min sambo i soffan! som kommit hem från sin mctur!!

Vi höres alla bloggläsare! å trevlig söndagskväll på er !!!! KrAm!! =0)


En liten blomma från trädgården! =0)

Kommentarer
Postat av: Carina

Bebisväntan, vad spännande :-)

Ja du kan de sända något vettigt på tv trots

att det är sommar, verkar inte så!

Ska vara hundvakt i slutet av veckan jag också och passa på att ta goa promenader med honom!

Gött e d!

2009-07-27 @ 07:49:36
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Jag klickade också hem boken från Ad Libris i dag. Den verkar spännande. Vissa tror att det är Martin Melin bakom pseudonym-namnet tydligen.

Kram!

2009-07-27 @ 16:21:34
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0