Vår lördag....

Vi var ute på prommis med hunden! å sedan var vi å drack kaffe hos mamma å pappa!!!
Vi var en sväng till staden å innhandlade lite dryckbart!!! =0)
Sedan så fick hunden vara hos mamma å pappa medans vi for å bowla!!!

Jag kom iaf inte sist i bowlingen!!! hahaha!!! bara näst sist!!!

Maten var INTE bra!!! jag fick röd fläskfile,.... man fick ingen tid att bestämma sig på utan d stod vid bordet å väntade.... d slutade med att jag tog vatten till maten å åt potatis å d få gröna bladen som fanns på tallriken..... jag var både arg å besviken!! Dit far jag aldrig mera!!!
Vadå röd fläskfile.....HA jag vet att fläskkött inte ska vara rött iaf.....

Nog surat om det!!! men gud så sur jag blev :o)

När vi kom hem så spelade vi kort med bästis grannarna å åt chips å glass eftersom vi var hungriga!!!! ( ingen tyckte om maten)  sedan gick vi hem å kollad Las Vegas å åt choklad!!! å somnade!!!

Nu e jag uppe å ska sätta på kaffe!!! sedan ska jag lägga mej på spikmattan ett tag å efter d ska vi gå ut å gå!!! jag e sugen på varm choklad så vi kanske få gå förbi en affär!!! :o)

Nu far snart smabon!!! Jag är ju förståss glad för han!!! en sådan chans får man ju bara en gång!!! jag hoppas han köper något åt mej!!! :O) men d komer bli tomt!!! för vi har ju inte varit ifrån varandra så länge!!! på 9 år !!! =0) d e ganska bra gjort!!!! hahaha!!

Hoppas att ni får en finfin söndag!!!! Kram!!!

 
Surt som rönnbär.... :o) var jag igår....men dag gladare!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hmm...vart bowlar ni nånstans? Kanske nåt man kan dra med gamlingarna på när man är hemma i byn...men vi får väl skippa maten då? Usch för rött fläskkött...hoppas ni sa till och fick pengarna tillbaka!!!

2009-01-18 @ 09:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0