Utringd!

Japp!!! det blev jag allt!!! jobbet väckte mej =0) Frågade om jag kunde börja tidigare så jag fick gå hem tidigare!!! JAPP!!! jag blev så glad!!!! så idag jobbar jag till 16:00! Lovely!!!


Mat behöver jag inte heller bry mej om idag när det finns paj kvar sedan igår!!! KALAJS!!!  Vad bra!!!


Hoppas att boken jag beställde kommer imorrn... tror den inte kommer idag iaf!!! så jag kan börja läsa igen!! nu när jag kommit in i en läs-fas!


Spikmatan igår var enhärlig upplevelse!!! Först är det lite obehagligt men sedan vänjer sig kroppen å man känner inte att man ligger där!!! Men man e hemskt fin å dann på ryggen!!! alldeles rödprickig/flammig!!!

Måste stretcha min nacke igen!!! nu har den börjat att ballaur så att säga.... men jag ska nog få årdning på den!!!

Ska gå med stavar ikväll å sedan få jag stretcha å smörja in med Radital eller Voltaren... det va precis vid samma tid förra året som jag hadeproblem...vet ej om det e stressen kring jul som jag får det av!....något e det iaf!!!


Vädret e helt ok!! det e ljust å fint! vet ej hur måga grader det är ute men det känns som det kvittar!! ska ta å äta lite mat nu å sedan gå en prommis med hunden innan jobbet kallar!!!


ha en finfin torsdag!!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Härligt att du fick ett bättre jobbpass. Själv är jag ledig i dag, inte fy skam va? =)

Här har vi fått vinter igen med snö och kyla. Katten har sovit som en prinsessa i natt, utan tablett. Fick inte i henne en endaste bit i går kväll, trots att jag testade att gömma i korv och i ost. Hundar är nog lite "glupskare" än katter tror jag, katter är mer noga och ska veta exakt vad de äter.

Kram!

2009-01-15 @ 10:13:52
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0