URK!! På burk!

Ja jag vet ej vad det e men jag känner mej lite hänngig eller ja jag vet inte typ halv sjuk om ni fattar vart jag vill komma! =0)

Det började inatt, jag vaknade å frös å sedan svettades jag å så höll det på..... de känns som om jag har en förkylning i kroppen eller någe.....eller det kan ju vara sambons resfeber som inte han har haft som jag fått istället!!!

Hursom!!! hoppas att jag inte blir sjuk!!!


Imorse kl 04:45  for han hemifrån ....min sambo =0) de skulle pka åg till stockholm å sedan från stockholm med flyg till köpenhamn, sedan direkt till Tokyo! Jag e fjantig men jag e van av att han e hemma ...även om han jobbar eftermiddan å kommer hem vid 02:00 så kommer han ju hem..... det känns konstigt att han blir borta så länge! =0(
Men jag hoppas att allt går bra för dem, med flygning å så! de kommer fram till Tokyo vid 02:00 inatt de vill säga 10-11 tiden på förmiddagen där! de ligger ju 8a timmar före oss!

Här hemma e det som vanligt! jobbar å sliter, å sedan om en stund ska jag å grannen gå ut å gå! Hellst skulle jag vilja lägga mej å läsa men det e nog bättre att göra någe annat, så går tiden lite fortare med!!

Jaja, jag måste komma ihåg att byta en lampa ute med som gått sönder!!! så det inte är så mörkt på gården!
Ha en fiiiiin fiiiin onsdagskväll!!

Imorrn ska jag f*n inte glömma matlådan vilket jag gjort idag, så det blev en liten yoghurt, minimorötter, å chasewnötter!!! ist.

TjingTjoong! =0)


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Vad vackert och stooort det ser ut i Tokyo!

Hoppas du inte blir sjuk!

Kram kram!

2009-01-29 @ 07:56:59
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0